Cu zambetul pe buze…

2 Februarie 2008

AdrianSocotind ca nu sunt destui virusi pe Internet am decis sa-mi fac si eu blog!

N-am avut niciodata o parere buna despre bloguri. Le-am considerat inca de la inceputuri doar niste site-uri personale nepersonalizate si am strambat intotdeauna din nas cand auzeam de ele, continuand sa cred in originalitatea paginilor web realizate de la zero. N-am fost foarte inspirat si nu e prima „miscare web” pe care am mizat gresit. Am realizat intr-un sfarsit potentialul pe care il au si astfel am ajuns s-o comit si eu pe wordpress. Enough ‘bout this…

Acum ma gandesc ca… invidios fiind pe blogurile vizitate in ultimele zile, as vrea sa am destula inspiratie sa fie cat de cat interesant ceea ce voi mai pune pe-aici. Asadar, ca sa nu mai pierd vremea, o sa-mi bag mouse-ul prin gramada asta de optiuni din admin sa vad cum pot sa va controlez cat mai repede.

P.S.: Titlul articolului este titlul unei melodii cantata de Suie Paparude care ma obsedeaza de ceva vreme.

7 Responses to “Cu zambetul pe buze…”

  1. criserb Says:

    wow, o surpriza placuta pentru ziua de azi… Bine ai venit in lumea celor care pierd vremea intretinand un blog pe care unii il cred o aberatie, altii… il citesc dimineata de dimineataza la cafea :)

  2. Adrian Says:

    Ty Cristi! O sa incerc sa ma infiltrez cat mai bine. Agenturili sunt de partea mea…

  3. gheo Says:

    Salutare Infidel! :))

    Misto ca ti-ai facut blog!.. O sa fiu cu ochii pe el ca stii doar ca am o cultura vasta in ale filmului… nu? :)))))

    Have Fun!
    Ovidiu

  4. Adrian Says:

    HA! Cartita infiltrata! O sa fiu cu ochii pe tine… :P

  5. ihtys Says:

    Sper ca invidia sa fie inlocuita cu dorinta de a spune ceva consistent si eficient, edificateur

  6. serban Says:

    da halatu… pardon, reseseu, unde-i reseseu??

  7. Adrian Says:

    Done! In dreapta jos am pus si link la RSS.


Lasă un răspuns

