Jesse James ma lasa sa dorm!

2 Februarie 2008

The Assassination of Jesse James by the Coward Robert FordMai de fiecare data, cand ma bag in pat sa ma culc, pun si un film pe calculator. Mai de fiecare data, cand pun un film pe calculator, caut sa fie unul bun, laudat, cotat bine pe IMDB si eventual mai nou. Mai de fiecare data, din cauza ca filmul este interesant, imi piere tot somnul si, oricat mi-as spune ca a doua zi trebuie sa fiu odihnit, sfarsesc prin a viziona tot filmul. Apoi, fiindca somnul a disparut, pun alt film. Daca fac greseala sa pun tot un film bun, imi gasesc 2 ore mai tarziu acelasi sfarsit.

De aproape 2 saptamani am luat „The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford”.
– an aparitie: 2007
– regizor: Andrew Dominik (castigator al multor premii cu singurul lui alt film „Chopper”)
– distributie: Bradd Pitt, Casey Afflek (fra-su lu’ Ben), Sam Rockwell, Jeremy Renner
– gen: biografic, crime, drama, western

Ar mai fi de adaugat ca este nominalizat la 2 categorii Oscar si ca a luat deja alte cateva premii.

Asa ca, mi-am spus ca n-am cum sa ratez daca ma uit la el.

Rezultatul a fost total surprinzator: inca n-am reusit sa-l termin. Vad in fiecare seara in jur de 20-30 minute… am avut nopti in care dupa primele 10 minute am adormit si jur ca acum, cand in sfarsit am ajuns aproape de sfarsit, mi se pare un film regizat bine in care actorii au interpretat impecabil insa… povestea ma adoarme. Povestea se invarte in jurul asasinarii legendarului Jesse James dar personajul care iese in evidenta cel mai mult este asasinul sau, interpretat de Casey Afflek. N-as vrea sa spun ca asta ma adoarme in fiecare noapte dar pe cat de bine si-a jucat rolul pe atat de plictisitoare e fatza lui. Apoi atmosfera semi-trista de pe tot parcursul filmului combinata cu peisajele pustii si nenumaratele momente de cugetare prelunga ale lui Jesse (Pitt) pregatind un hohot de ras haotic, un gest schizofrenic sau o crima m-au rapus de fiecare data. In 10 min deja de-abia mai vedeam printre gene, in 20-30 min balutza curgand deja incet in coltul gurii. Ulterior am descoperit ca filmul are 160 minute deci m-a pacalit din start.

E bun filmu’, e filmat calumea, regizat foarte bine pentru un necunoscut si, asa cum ziceam si mai sus, cel putin Pitt si Afflek joaca beton asa ca il recomand celor cu „somnu tare”. Sa ma anunte cineva daca l-a mai vazut si a reusit sa stea treaz pana la sfarsit.

6 Responses to “Jesse James ma lasa sa dorm!”

  1. maX Says:

    ai luat-o razna ba baiatule :)

  2. canalia Says:

    Ba, nu ne mai speria cu de-astea. Ce faci tu acasa, la ce filme te uiti… Cine te crezi, animalule? Cu ce drept ne povestesti noua ce-ti trece prin cap?
    Ce ai de gand? Sa ne lasi in fiecare zi cu sufletul la gura in asteptarea urmatorului post pe blog? Sa fim complet dependenti? Nenorocitule!

    Intrati si pe http://www.canalia.wordpress.com unde va asteapta nenumarate concursuri interactive, cu premii in valoare de peste 400.000 de RON. Va astept.

  3. lavinia Says:

    :)) in aceasi categorie a filmelor-somnifer intra cu brio si Fratii Grimm (l-am vazut pe bucati, in vreo saptamana). asta asa, ca sa stie lumea ce anume sa vada cand vrea sa adoarma. asteptam si alte recomandari.

  4. Mirela Says:

    Ciudat e ca si eu am adormit la acest film, insa nu din cauza ca m-a plictisit, ci pentru ca eram nedormita de doua nopti. Evident, a doua zi l-am pus de la inceput si am rezistat pana la capat. Am fost impresionata si il pot cataloga drept fiind un film de calitate. Ce sa zic, e adaptat dupa povestea reala a lui Jesse James, prea multa animatie nu putea sa existe. Cat despre actori, Brad Pitt se stie ca e consacrat, iar Casey, a fost incredibil. Asta inseamna actorie! Bine ca mi-ati confirmat ca e fratele lui Ben; m-am contrazis la greu cu cineva pe tema asta. Evident, eu am avut dreptate! :) La cat mai multe filme reusite va doresc!

  5. RhadoO Says:

    oricat de mult am incercat sa adorm la filmu asta nu am reusit (eram la cinema si am zis sa nu ma fac de ras). dupa primele 20 de minute de plictiseala am aflat si eu ca filmu are 160 de minute incepusem sa calculez cat inseamna in ore…film bun dar nu te atrage nimic la el.

  6. Adrian Says:

    Bienvenue RhadoO… Sper ca nu ti-a luat mult calculul ;) Si sper ca nu m-am inselat crezand ca esti fratele lui Mishoo, nu?

    (pssst… trage si tu de el sa scada chiria la loc :P)


Lasă un răspuns

