Slow motion upload!

5 Februarie 2008

Fotografu’ Adrian„Decis sa va iau ochii cu incredibilele realizari fotografice realizate de un mare artist in viata, mai precis EU, am dat buzna-n FAQ-urile si Help-urile de la astia ca sa vad ce pot sa fac”. Cam asa incepea post-ul de acum vreo juma’ de ora, post care s-a sters fiindca, nervos fiind, am apasat aiurea pe „Publica” cand nu se reincarcase bine pagina fiindca tocmai o salvasem sa… ma rog. Cert e ca nu mai e si nici nu mai scriu iar ce-am scris. In mare parte ziceam ca m-am apucat sa pun poze pe-aici, ca merge de kkt sistemul de upload si ca o sa pun blogul pe un server.

Dar nu mai detaliez, fiindca Johnny (o canalie de la mine de la serviciu) a reusit sa-mi dovedeasca inca odata ca oamenii au prejudecati mai mari ca ei cand vine vorba de smecherie coa’. Ye!. Astfel, este considerata o greseala vitala faptul ca, printre pozele pe care aveam de gand sa le mai pun se afla si o galerie cu pisicile mele de acasa. Probabil nici n-ar trebui sa am pisici acasa, aceasta situatie scazandu-mi drastic sansele de a mai face parte din randul viitorilor masculi de succes. N-o sa reproduc discutia dar pe masura ce mai primeam mesaje de genul… „PISICI???”, „fara feline”, „te-a pus femeia sa pui pisicile in blog, nu?”, „no cats”… am inceput sa-mi confirm teoria anterioara cum ca blogurile sunt niste tampenii… dar nu oricum ci WEB 2.0. Cei ce le folosesc, desigur, nu-si publica pe ele aspecte personale reprezentative asa cum sunt ele ci asa cum ar vrea sa fie.

Astfel, n-ar trebui sa public poze cu pisici. Blestemat fie cel ce o face!!! In schimb, fiind un designer de renume mondi… nu… de renume universal… ar trebui sa fac cateva trucaje cu mine alaturi de tigri, pitoni, crocodili sau mai stiu eu ce fiara. „Asta DA barbat!” ar striga toata lumea in jurul… blogului meu.

Am zis ca-mi iubesc pisicile? Care zici ma asta? Dovedeste-o! Am zis ca-mi iubesc blog-ul si ca voi face din el primul blog care emana testosteron. Vreau sa fiu cel mai dur blogger ever… si ca prim pas in aceasta ascensiune imi voi cumpara 2 pitbuli care sa haleasca pisicile pe care nu stiu cum am putut sa le suport langa mine pana acum. Apoi imi voi face zilnic poze cu pitbulii si le voi posta aici, sa stie lumea ca a intrat pe blog de om serios. Cu siguranta, toti cunoscutii vor fi mandri de mine si vor duce vestea ca sunt un blogger respectabil.

Propun infiintarea unei sectii speciale a Politiei Animalelor care sa epureze intreaga specie felina, pentru ca strica imaginea animalului in general. Iar detinatorii de pisici sunt rugati sa le puna in pungi de plastic si sa le lase la ghena sau la coltul blocului pentru a fi duse la incinerat.

Ozzy buna!

Lasă un răspuns

