Fericirea e un pistol cald

24 Februarie 2008

Across The UniverseNu m-am omorat niciodata dupa filmele muzicale. Nu ma condamnati… am copilarit urmarind filme cu Van Damme, Arnold si Stallone. Cu toate astea, in timp, am mai vazut accidental sau nu astfel de filme, insa niciunul nu se compara cu „„.

Va provoc sa vizionati acest film si, daca credeti in critica mea, nu aveti decat sa cititi mai departe cum m-a impresionat pe mine acest musical.

Daca ati vazut Frida, inseamna ca stiti deja cum Julie Taymor poate face dintr-o drama un film totusi plin de viata. Daca v-am mai spus si ca e musical, ar trebui sa va imaginati deja ca filmul nu „doarme” desi este categorisit ca drama romantica. Din contra… este modern, cu personaje tinere, comic de multe ori si cu actiunea desfasurata intr-o perioada istorica a Americii care a avut multe de spus, mai precis, in timpul razboiului din Vietnam. Este un film despre dragoste, tinerete, rebeliune, rock & roll, politica, razboi, drepturi civile, America si mai ales despre viata.

Actorii joaca foarte bine, imaginea si regia sunt fantastice insa, ceea ce face ca acest film sa fie cu adevarat deosebit este The Beatles. Da… The Beatles… Peste 30 de melodii ale acestora formeaza coloana sonora si uneori ai impresia ca tot filmul a fost construit in jurul acestor melodii, fapt sustinut in primul rand de titlul filmului dar si de unele nume ale personajelor preluate din melodii (Jude, Lucy). It’s a „kill for” soundtrack… pe care sper sa pun mana cat de curand fiindca unele melodii suna parca mult mai bine decat cele originale ale beatles-ilor.

Filmul beneficiaza si de efecte speciale, de momente fantastice bizare si de scene de razboi decente insa are parte printre altele si de prestatia surpriza a lui Bono. : ) Yeap… apare si el in rolul unui doctoras ciudat nu mai mult de 5 minute insa indeajuns cat sa exclami: „Pfoaaa… asta nu e Bono? Ba da ma, el eee… Cat de tareee!”. Ca bonus, si el isi canta replicile asa ca cele 5 minute isi merita toti banii. Joe Cocker apare si el fugitiv insa ii veti recunoaste vocea imediat.

La fel isi merita banii si finalul care este copiat dupa ultima aparitie cu public a beatles-ilor care a avut loc pe acoperisul cladirii Apple.

4 Responses to “Fericirea e un pistol cald”

  1. criserb Says:

    Vezi ma, daca nu iti pui poza la post nu comenteaza nici draq… ti-am zis ca poza e tot farmecul :P

  2. Adrian Says:

    Sa schimb blogul cu o galerie pe flickr?

  3. RhadoO Says:

    filmul pare bun…dar nu te lua mereu dupe trailer :D o sa il vizionez si o sa iti zic ce parere am :P

  4. Adrian Says:

    Dude… eu am vazut filmul de 2 ori deja… si a intrat automat in topul filmelor care mi-au placut cel mai mult ever…


Lasă un răspuns

