Stallone vs. life

17 Aprilie 2008

Rambo IV „Stallone on killing spree!”… poate ca s-ar potrivi mai bine decat simplul Rambo IV. Am vazut si eu in sfarsit (de 2 ori!) baia de sange de care tot auzeam in ultima vreme si, daca ar fi sa fac un rezumat al reactiilor pe care mi le-a provocat, v-as putea povesti cum spre sfarsitul filmului, cand Stallone trage cu glontzu’ cat pumnu’, stateam pe pat in fund, cu ochii cat cepele si radeam in hohote de efectele „exagerate” pe care le-a folosit la contactul glontului cu victima (si nu numai).

Am vazut filmul din 2 motive: 1. Din melancolie; 2. Am aflat de cativa ani ca, contrar imaginii fioroase pe care si-a creat-o ca actor, Stallone este un scenarist si regizor foarte capabil, dovada drama (caci DA, este o drama mai mult decat un film despre sport) Rocky Balboa din 2006. Dupa cum am mai scris si intr-un articol anterior, eu am copilarit fascinat de filmele (rare pe-atunci) cu Arnold, Van Damme, Stallone, Chuck Norris si „Cichicean” ; ) iar Rambo mi-a adus aminte printre altele cum se facea pe vremea aia un film de actiune ADEVARAT!

Imaginea este de nota 10, regia este mai mult decat meseriasa, muzica merge si ea, scenariul, desi simplu, este exact ce trebuia pentru un astfel de film iar locatiile filmarii sunt minunate! Din partea mea… nota 9 din 10, mai ales pentru felul in care a reusit sa-mi aduca aminte de stiluri de film de actiune uitate. Recomand filmul tuturor pasionatilor de filme de actiune eroice si, in special, baietilor din generatia mea. Stallone e tare!!!

Fiindca eram inca surescitat si imi venise pofta de filme cu idoli de altadata, am facut greseala sa ma uit la ultimul film al lui Van Damme, in speranta unei reveniri spectaculoase, dupa atata publicitate de kkt si dupa atatea release-uri de 3 lei. N-am mai pomenit atatea clisee ordinare intr-un film recent! Si vorbesc de clisee de la replici pana la primplanuri si grimase expirate la care nici copiii nu mai pun botu’. Exista pana si arhicunoscuta scena in care el, luptatorul timid, nou venit in oras, intra intr-un bar si il bate pe localnicul care se ia de el fara motiv, doar asa ca era nou pe-acolo… La un moment dat am zis in gluma ca, dupa cat de prost e realizat… „zici ca e facut la bulgari”. Guess what? IMDB says… „Filming locations: Bulgaria”. : D Sa imi zica mie careva ca n-am fler! Anyway… sa nu faceti prostia sa va uitati la „The Shepherd: Border Patrol”. Van Damme e de kkt!!!

4 Responses to “Stallone vs. life”

  1. Lili Says:

    Cred ca o sa-ti faca placere atunci sa stii sau sa-ti amintesti ca Van Damme a fost prin Romania acum vreo 2 ani si au tot scris ziarele cum era sa-si ia bataie de la tigani pe o stradutza din Bucuresti.

  2. Adrian Says:

    Stiuuu… stiu :) Pai a filmat la noi „Second in Command”, alt kkt de film. Omu’ s-a dus rau la vale…

    Anyway… stiam altfel povestea cu bataia. Stiam ca, rupt de beat si facand mare scandal, era sa si-o fure de la nu stiu ce bodyguarzi din nu stiu ce club…

  3. Raluca Says:

    Da, dar nu stiai ca era si Wesley Snipes cu el? :D Incep sa-mi schimb parerea despre „baietii rai” de la Hollywood… Poate ma reprofilez pe baietii rai din Romania! :))

  4. catamax Says:

    se pare ca avem marfa de export pentru hollywood de genul jardel in actiune
    PS: nemuritori in filme dat niste fetite pe strazile romaniei
    :))


Lasă un răspuns

