Nu ca as fi scris cine stie ce…

22 Aprilie 2008

adrian-busy_128x128 Ma mai intreaba „fanii” din cand in cand de ce nu mai pun ceva nou pe blog. As pune zilnic, ca subiecte sunt o galagie, dar sunt mai mult decat ocupat in ultima vreme si nu mai am timp nici sa respir. Pe de alta parte, am tot incercat sa finalizez instalarea blogului pe hosting-ul si domeniul propriu dar nici asta nu am mai apucat sa finalizez. Asadar, nu-mi permit sa acord mai mult de cateva minute pentru acest articol in care voi rezuma doar cateva aspecte mai de actualitate (si mai putin filozofice) pe care le-as fi dezvoltat in mod normal mai mult. Sper totusi sa va trezeasca interesul.

First… subiectul care ma fascineaza de cateva zile: JEG si aventura lui „apolodoriana” (cum bine o numea un vizitator al blog-ului sau). Am aflat prima oara de Darius Groza (caci acesta este numele din spatele jeg-ului) prin intermediul lui Johnny, o canalie de coleg pe care l-am mai pomenit in primele articole, canalie pe care nu stiu ce-a apucat-o de si-a declarat inchiderea blog-ului, culmea, odata cu plecarea lui Darius. Chiar atat de mult va iubeati? Revenind… Jeg este printre putinii blog-eri din topurile noastre, pe care il recunosc cu adevarat ca fiind autentic si interesant. M-a castigat imediat cu articolele si m-a dat gata cu clip-urile video la care a contribuit sau pe care le-a realizat integral. Go check them! Merita! Tot din clip-urile lui „am extras” si niste muzica belea (N.O.H.A. – Tu cafe), asta reprezentand cireasa de pe tort in materie de satisfactie ca cititor al sau.

Daca nu este o gluma (si dupa al doilea post al sau veridicitatea povestii a crescut), Jeg a plecat in aventura vietii lui, intr-o calatorie in jurul lumii, cu doar echivalentul a 150$ in buzunar, cu un laptop, o camera, o trotineta, un MP3 player si alte cateva maruntisuri. Compenseaza orice lipsuri prin multa incredere si speranta fiindca, dupa cum spune si el, nu se poate lauda cu o conditie psihica deosebita in momentul de fatza. Tineti cont ca baiatu’ asta n-are nici un fel de experienta sau sustinere pentru intreprinderea acestui drum, se bazeaza doar pe ceea ce poate obtine din mers,  asta fiind de fapt treaba care face remarcabila toata aceasta poveste, so… mergeti si vizitati-i blog-ul ca sa va minunati si voi, fiindca nu-mi permit acum sa ii acord mai mult timp desi as vrea.

–––––––––––––––––––––––––

Tot de cateva zile „ma tot razboiesc” cu altii in privinta masurilor pe care le-ar dori ei sa fie luate asupra cainilor vagabonzi in cadrul unui articol scris de Cristi, alt coleg de serviciu. Ei ii vor morti pe toti. Eu subscriu la solutii care nu implica uciderea lor. Mai multe detalii pe blog-ul lui Cristi (pana acum Sabina are cea mai buna solutie).

–––––––––––––––––––––––––

Vin alegerile locale. Politicienii incep sa manance rahat mai abitir, se meschinaresc mult mai mult ca de obicei si renunta la orice fel de scrupule pentru a-si castiga electoratul. Campania electorala incepe de pe 1 mai, si totusi am vazut cum in alte localitati, candidatii au inceput-o deja insa, parca sfidand inteligenta tuturor, o prezinta ca fiind… „Campanie de informare„. Eu am primit inca de acum cateva saptamani la cutia postala, mai intai un fluturas cu un mustacios cu ochi de bisnitar, apoi o felicitare din partea actualului primar al sectorului in care locuiesc. Baaa… n-o sa va votez! In schimb, prefer sa emigrez!

–––––––––––––––––––––––––

M-am uitat azi la prima repriza din Steaua – Poli. M-am plictisit. 2-3 suturi spectaculoase, in rest… acelasi fotbal chinuit. Iar o sa-mi spuneti ca nu ma pricep. I know better! ; ) A… o bucurie tot am avut! Inca ruleaza pe led-display-urile de pe stadion reclama la Holsten pe care am facut-o anu’ trecut (parca). Nu e cine stie ce… dar uneori zambesc cand imi aduc aminte cum visam la astfel de „faima” acum multi ani… : )

–––––––––––––––––––––––––

Trebuie neaparat sa-mi fac ochelari. De-abia mai vad winamp-ul… futui skin-u’ negru si fonturile minuscule! Am o reteta inca de anul trecut dar nu m-am incumetat sa-i fac. Am niste deficiente mici dar am inteles ca, daca nu imi pun ochelari de-acum, le voi agrava. Stiu ca anul trecut oscilam intre ochelari si lentile de contact fiindca nu prea ma incanta ochelarii ca si extensie permanenta a capatanii mele care are deja defectele ei. Ce-mi recomandati? Si de ce?

–––––––––––––––––––––––––

N-am uitat de pozele cu „cazinourile surori” insa n-am apucat sa le fac nici pe astea. O scurta precizare pentru Canalia si oricine n-a mai priceput despre ce vorbesc: este vorba de cazinourile de la parterul blocurilor, nu de cine stie ce cladiri ca-n Las Vegas. : ) Acum o sa se-auda: „Aaaaa… pai alea sunt…”. DA! Alea sunt cazinouri!

8 Responses to “Nu ca as fi scris cine stie ce…”

  1. Nazzy Says:

    Tot te lauzi ca-ti faci ochelarii aia, pana ii faci tu cred ca o sa putem sa ne scoatem ochii sa-i clatim putin dimineata ca sa fie „fresh” pentru o noua zi de munca, sa dispara micile vene de la betia de-o seara inainte…

  2. Raluca Says:

    Eu, noua ta „fana” :D iti spun ca „manevrarea” lentilelor de contact se potriveste mai bine pt „mujere” pt ca:
    „spaţiul de lucru ideal este o masă, bine luminată, cu o oglindă aşezată orizontal.Ulterior, când veţi mai căpăta experienţă, puteţi s-o faceţi din orice poziţie: în picioare, aşezat comod pe spate, ghemuit, etc.” Cand reusesti sa o faci ghemuit sa ma anunti si pe mine, pt ca eu am renuntat si m-am dat pe ochelari…Si da,pot sa-i pun si stand in lumanare, cocor, palnie…:))

    „Înainte de a manevra lentilele trebuie să vă spălaţi bine pe mâini cu apă şi săpun, după care să vă ştergeţi bine cu un prosop uscat care nu lasă scame.
    După ştergere, suflaţi puternic în vârfurile degetelor ca să fiţi siguri că aţi scăpat de toate posibilele scame, eventual faceţi o atentă examinare vizuală a degetelor, ca sa nu mai existe nici urmă de scamă.
    Scamele sau firicelele lipite pe lentilă vă pot face viaţa un coşmar.” Nu vreau sa ajungi obsedat de scame si firicele, pt ca n-o sa mai ai timp sa platesti ratele… sau poate o sa pui pe card scame si firicele! :))
    Observi ca m-am documentat, special pt tine… sa ne anunti cand iti pui ochelari!!! :)

  3. whatyluj Says:

    1. Eu cu cine votez?!
    2. Interesant songza, eu am radioblog…piesele sunt, dar lipsesc cu desavarsire. facem cont. 10x
    3. Cu lentilele-simtul enorm si vazul monstruos :) am zis!

  4. gigi capsunaru Says:

    Dom’le toate bune pana ai scos cuvantul fotbal (football ca nu zici ca’s prost)!
    Zau, de ce e oamenii interesati de chestia asta?
    Eu, asa mai domol de cap cum sunt,cand aud,vad fotbal ma
    gandesc(se mai intampla)la vocabularul fotbalistilor si
    desigur la maniera lor de exprimare.
    Si-mi trece cheful de fotbal pentru urmatorii 100 de ani
    Asa ca stimate compatriot, daca vrei sa fii chic mereu,
    uita de respectivul sport, pe veci !
    Pa !

  5. Adrian Says:

    gigi, am citit de 3 ori comentariul tau ca sa reusesc sa deslusesc cat de cat ce-ai vrut sa zici. :)

    Cat despre cuvantul „fotbal”… stii… Romania are si ea limba ei… http://dexonline.ro/search.php?cuv=FOTBAL

  6. Karelia Says:

    :)) am primit si eu ieri (marti) la gura de metrou Stefan cel Mare o punga cu o felicitare si ouale lu’ Ontanu :D (are 3 oua, alea din punga vreau sa zic) :)) si mai era si un cozonacel. subscriu la faza cu emigratul! :D

    lentilele de contact sunt pt oameni care nu intra in categoria COMOD. atatea chestii tre’ sa faci cu lentilele alea si asa simplu e sa arunci pe nas un ochelar (stiu din proprie exprienta) :)). iti trebuie un toc si o laveta (cica asa se numeste chestia cu care ii stergi). naspa e insa iarna cand esti in ceata la propriu cand intri de la recele de afara la caldul din interior……dar ma rog…daca esti comod, treci peste, ca doar esti ochelarist, bagi o injuratura, suni un prieten sa iti faca cu mana cand intri in carciuma ca sa stii in ce directie te indrepti si, cand ajungi sa ai berea in fata, ai uitat de probleme :D

  7. Adrian Says:

    Merci pentru sfaturile despre benoacle…

    Cat despre campania curului… vad ca incep deja sa apara panourile cu Poteras pe la mine prin cartier iar la cutiile postale incep sa se adune fluturasii si pliantele…

  8. Sabau Ioana Says:

    CAnd ai tu timp, informatiile tale sunt intotdeauna binevenite!


Lasă un răspuns

