Ziua mea… ghinionul multora…

7 Mai 2008

adrian-sarbatorit_128x128 So… long time, no blog!

Dupa cum spuneam si in articolul anterior, sunt ocupat pana peste cap si n-am mai avut timp sa scriu pe blog despre acele subiecte interesante pe care eu si numai eu le pot dezvolta. : P Asa ca revin cu un brief scurt al ultimelor evenimente…

First of all… azi (de fapt ieri, ca e trecut de 12) am facut 27 ani. Bosorogea zic unii… pustiu’ zic altii… insa ei nu stiu ca sunt nemuritor. Adrian Nemuritoru’!

Status dupa 27 ani in care am contribuit la umbra Pamantului:

–     in suflet ma simt la fel de pustan ca la 7 ani;
–     mental cre’ ca s-a mai copt ceva dar nu cred ca voi gasi vreodata calea ideala de a privi ceea ce ma-nconjoara (yeah, yeah… i’m weird);
–     fizic parca am saij’de ani si am lucrat ca macelar ziua si barman noaptea;
–     chimic eman acelasi iz placut de primavara insa trebuie sa mai renunt la bauturile acidulate;
–     astrologic raman acelasi sfidator;
–     sexual rezervele de combustibil prevad un viitor fara probleme;
–     lingvistic am impresia ca pierd din ce in ce mai multe (functionez exact ca un hard-disk de 100GB in fata unui site de torrente);
–     muzical sunt acelasi depesar care asculta Eminem amestecat cu Fanfara Ciocarlia;
–     cinematografic am inceput sa ma uit mai atent la filmele asiatice;
–     interuman am din ce in ce mai des impresia ca imi exprim prea vehement nemultumirile fatza de societate.

Tragand linie si calculand rezultatul, pentru multi va reiesi ca sunt o problema. That’s right! Sunt o problema pentru multi! Pacat ca n-am destul curaj sa amplific starea asta. Asta ar fi primul ghinion…

Al doilea ghinion a fost ca, printre telefoanele cu urari, am primit si vestea care ma anunta ca Adi (un prieten foarte bun) tocmai s-a operat din cauza unui hematom aparut in urma accidentului de motor sau vestea care imi relata scandalul de care au avut parte parintii mei din partea vecinilor pe care i-au inundat cu o seara inainte. Asadar, mi-am sarbatorit sfarsitul zilei prin infectul spital Floreasca si, ulterior, incercand sa-mi mai linistesc parintii. : D So… lor se pare ca le-a purtat ghinion ziua mea.

In alta ordine de idei, pe langa cadoul primit din partea colegilor, Canalia a tinut sa-mi faca un cadou personal, mai precis un articol intitulat „O zi din viata lui Adrian ca primar” care m-a amuzat copios. Nu uitati sa ma votati!

In rest… munca si iar munca… Am un client care cred ca ma-njura zilnic… Stefan… o sa fii multumit la sfarsit, promit!

Revin io…

11 Responses to “Ziua mea… ghinionul multora…”

  1. criserb Says:

    Puteai sa aduci si tu niste prajituri de ziua ta :P

    Ce ai uitat tu sa zici este ca incet, incet te indrepti spre lumea buna, ca mergi in fiecare zi la biserica, ca dai bani la saraci, ca ti-ai facut un idol in cel de sus :) stiu, esti un modest si tii astea pentru tine :)

    Love u si la Multi Ani!

  2. Adrian Says:

    Hahahahhaa… repede ma dai tu in gat!!!

  3. Hypnotic Says:

    LA MULTI ANI pustiulica :)

  4. Raluca Says:

    La multi ani! Sa fii sanatos, la punga gros, mereu voios, slab si frumos…. chestii din astea „lumesti”. Te pupam… si eu si „batranul” meu sot! :))

  5. mybrainquit Says:

    La multi ani, bre!

  6. Luci Says:

    cu intarziere… La multi ani mosule!
    acum mi-am dat seama ca esti nascut in aceeasi zi cu Alexandra, iubita… numai ca ea nu e baba :P

  7. Raluca Says:

    In barlogul lui Adrian e cam liniste si pace in ultima vreme!!! O barfa, ceva…. nimic?!?!?! :P

  8. Adrian Says:

    JUR ca n-am murit! :) Si promit ca incerc sa scriu ceva saptamana asta… Nu-mi vad capul de treaba si nu mai am timp si nici nu-mi mai vine sa scriu pe blog din cauza asta… :|

  9. trailblazer Says:

    trailblazer says : I absolutely agree with this !

  10. Alex Says:

    Hi. I’m Duncan McChiken From the clan McDonalds. There can be only one burger, so I challenge you to a barbecue. :)(cel ce pierde da un keg de heineken)
    La multi ani chiar daca e cu mai bine de o luna intarziere, dar abia azi iti citesc blogul prima data.


  11. Somehow i missed the point. Probably lost in translation :) Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Semicentennial
    .


Lasă un răspuns

