Suie Paparude si-a tras site nou!

20 Octombrie 2008

logo-suie-paparudeYep… www.suiepaparude.ro s-a schimbat total si a capatat in sfarsit o forma decenta (no offense dar versiunea anterioara era cam praf). Mie personal mi se pare foarte simpatic ca design. E din lumea lor asa… Meritau o prezentare pe web mai buna de mai demult. Dar asa cu intarziere cum a venit e binevenita si, la prima vedere, pare foarte bine structurata. Aruncati si voi un ochi acolo ca merita, chit ca va place de ei sau nu macar designul o sa va minuneze. : )

E bine ca au si un RSS acolo, e bine ca au si forum insa… jur ca merita mult mai multa promovare. Din punctul meu de vedere e cea mai tare trupa de la noi. Dar na, pe mine ma stiti deja fan declarat. Anyway… mi-ar placea sa stiu ca pot sa ajut si eu macar cu un articol de genul asta la promovarea lor, astfel incat data viitoare cand ma mai duc la concert sa creasca inima-n mine cand voi vedea o mare de oameni dand din bratele ridicate pe „Cu zambetul pe buze”. O mare mai mare ca ce-am vazut pana acum… un stadion, doua stadioane, trei sta… ok… ma duc sa-mi iau pastila.

De-abia astept sa scoata urmatorul album…

4 Responses to “Suie Paparude si-a tras site nou!”

  1. octavian Says:

    eu zic ca e super tare, rupe tot ce exista acum pe .ro

  2. Daniel Moisa Says:

    Foarte tare site-ul Suie, asa e:) Dar nu rupe ce e acum pe .ro cum zice Octavian.


  3. Super Marfa site-ul. Felicitari Stefan.

  4. Stefan Lucut Says:

    Sa fie primite cuvintele bune, si sa ajungem toti in rai.


Lasă un răspuns

