Granite Bucurestiului?

9 Decembrie 2008

adrian-mad-dogFiindca in ultima vreme am inceput sa primesc din ce in ce mai multe catalogari drept nervos, rautacios, nesociabil (asta mi-a placut si nu pot sa ma dezic inca de ea :D ) am devenit afectat profund si, refuland mai abitir ca orice buda, m-am decis sa imi iau rolul de „scarba” mai in serios. Sry… dar incepe sa-mi placa. Ma simt si eu rau, dur… na! Merci! :) Asadar… astazi va voi servi un gand mizerabil mai vechi de care nici macar nu mai pot sa zic ca se leaga de actualele mele principii: „Cum ar arata Bucurestiul cu granite?”.

Nu, nimeni nu-i perfect iar eu sunt poate printre cei mai indepartati de perfectiune dar asta nu inseamna ca nu-mi pot permite sa fiu scarbit de mizeriile din jurul meu. Si de ce sa tin asta pentru mine? De ce sa nu va mai tulbur un pic falsa fericire in care va scaldati? Sigur o sa va convina dupa ce cititi sa puteti sa ma aratati cu degetu’: „Uite nebunu’, uite nebunu’!!!”. ;) Asa ca hai sa va mai dau cateva motive…

As pune granite Bucurestiului. In ce sens? As pune granite astfel incat sa nu mai poata intra decat cei care pot atesta ca frecventeaza cursurile vreunei scoli aici urmand ca anual, in urma performantelor scolare, sa fie sau nu expulzati din capitala. Ar mai intra orice muncitor calificat care este chemat la interviu, insa doar cu viza temporara, in cazul in care nu este angajat in final fiind nevoit sa paraseasca orasul pana la urmatorul interviu. As lasa chiar si muncitorii necalificati, cu viza de 3 luni maxim, insa angajatorii ar trebui sa fie responsabili pentru ei. Daca face vreunul o tampenie angajatorul sa sufere si el. In functie de calificativele primite de la angajator viza acestora ar putea fi extinsa. Sau nu! In acelasi timp as scoate din Bucuresti orice puscarias recidivist. Mai nasol e ca n-as vrea sa-i nenorocesc nici pe cei din afara Bucurestiului asa ca nu stiu unde i-as trimite. Si ma mai gandesc ca poate as mai iesi si eu din cand in cand la un munte, o mare si m-ar vana astia dupa aia. Hmmm… ma mai gandesc. Cate voturi am adunat pana acum? :P As mai impinge spre periferie toti cainii vagabonzi pe care nu i-as putea caza in vreun centru special. NU! NU I-AS UCIDE! Dar din cate am inteles majoritatea cainilor vagabonzi care tot apar in ultima vreme in haite vin de pe la marginile Bucurestiului, lasati de izbeliste de locuitorii zonelor respective. Spuneti-mi daca ma insel.

Probabil ca dupa acest articol voi fi luat in colimator de SRI, CIA, Al Qaeda si Sergiu Nicolaescu (nu cautati logica!) pentru spiritul meu ultra-nationalist dar se vor insela toti fiindca nu e vorba de asa ceva. E vorba doar de sila de oameni prosti, ingalati, rauvoitori, mega-ecocentristi (daaamn… ce cuvant am scos :D ), e vorba de tarani parveniti si de femei-prezervativ, e vorba de oameni fara scrupule, e vorba de oameni care nu contribuie cu nimic pentru un trai mai bun dar au convingerea ca totul li se cuvine. Hai ca m-a luat capu’ si am depasit granitele. :P Anyway… mai trist e ca uneori ma regasesc si eu prin tiparele enumerate mai sus, si cand se intampla asta nu pot decat sa-mi doresc sa joc o ruleta ruseasca nucleara. Iaca si anarhistul simpatic din mine…

Vreau sa-mi fie bine la fel cum vrea fiecare din voi. As vrea sa pot indrepta multe lucruri in lumea asta. As vrea sa pot sa judec toata lumea macar o zi. As vrea sa poata fiecare sa faca asta. Eu si probabil si Miss Univers am vrea sa fie pace in lume dar… pana una alta, vreau sa-mi fie bine mie. Si de-asta o sa caut sa fac mereu curat in jurul meu altfel stiu ca voi ajunge sa ma scald in mizeria pe care am ignorat-o din comoditate. Asadar… AS VREA GRANITE IN JURUL BUCURESTIULUI!

P.S.: Daca ma voi muta in alta oras sau alta tara va voi anunta unde sa mutati granitele. Pana atunci, va rog nu-mi indicati puscaria fiindca m-am gandit si eu la asta dar nu ma incanta. ;)

18 Responses to “Granite Bucurestiului?”

  1. canalia Says:

    Esti un fraier!

  2. Luci Says:

    sti… probabil si Ceausescu vroia ceva, dar s-a ales cu altceva :D


  3. miss univers, aka sana (another cherry) te sustine proiectul cu pacea mondiala. si ce sunt alea femei-prezervativ? adica stiu ambele cuvinte, dar nu cunosc asocierea

  4. Adrian Says:

    @canalia – Orice comentariu din partea ta, indiferent de natura lui, este o onoare pentru mine. :)

    @Luci – Ceausescu te saluta. Este langa mine. :D

    @marie jeanne – in scenariul meu pisicile ar fi ocrotite de legi aspre. ;)

    @another cherry – femei-prezervativ like in… femei al caror singur rol este „sa se compromita” frecvent, cu buna stiinta. :P

  5. criserb Says:

    Esti un fraier! eu as pune granite numai cartierului meu :D

  6. mybrainquit Says:

    Si lunetisti la colt de strada pentru aia care merg cu masina mai mult de 80 la ora si/sau iau vreun pieton pe parbriz.

  7. Iuliana Says:

    …se pune si „Scoala Vedetelor”? Anyway…. daca tot e sa pui granite Bucurestiului, te rog eu mult, poate il muti in Bahamas ori smtg like that.

  8. marius boda Says:

    are dreptate…toate zdrentele de import via tarfele ce se prostitueaza pentru un loc de munca si lingaii ce au facut un amarat de ff la o particulara de tot cacatu ar trebuie xmatriculati

  9. Adrian Says:

    @criserb – Pai… daca as avea si serviciul in cartier n-ar fi tocmai o idee rea.

    @mybrainquit – O sa discut impreuna cu consilierii mei propunerea ta. :P

    @Iuliana – Te uiti prea mult la LOST. :D

    @marius boda – esti pe-aceeasi frecventa bro’! ;)

  10. Iuliana Says:

    kind reminder: tot nu am TV (deci no LOST time 4me).Dar am pusca…

  11. mybrainquit Says:

    Nu te cunosc, Iuliana, dar deja imi place de tine.

  12. Doru Says:

    … si aceste fiind spuse, pentru ca s-au aliberat initialele, propun sa infiintam Partidul Romania Moare ( PRM )..

    te bagi?


  13. oare n-ai vrea sa construim un zid de aparare?

  14. webdaddy Says:

    mai bine hai sa facem o

    Lista de Deportare:

    – Babele care hranesc miile de caini din jurul blocului;
    – Vecina de la 5 care stie cine a spart geamul de la intrarea in bloc, dar nu suna la politie, ca e batrana.
    – Omul cavernelor, care se pisa in lift, isi intinde mucozitatile vascoase pe butoane si flecmeaza pe oglinda.

  15. Adrian Says:

    @iuliana – You happy one! :P

    @mybrainquit – Vezi ca e casatorita! ;)

    @Doru – Ehhh… nu prea imi mai pasa de Romania!

    @tipografie brasov – You missed the point…

    @webdaddy – GOOD IDEEA!!! Asa e, chiar daca am pune granite n-ar fi de ajuns, ca deja sunt infiltrati… :P

  16. Macabroo Says:

    Eu sustin adaugarea unui transeu cu rechini si deportarea bloggerilor de provincie care mananca caca cu toata gura, in insula mare a Brailei!

  17. cristina Says:

    e si blogul asta o forma de destindere; unii chiar scriu si o fac cu umor; uite un blog gasit astazi

    sry, no links allowed :)


Lasă un răspuns

