1 Aprilie aduce trafic! (part ptew)

1 Aprilie 2009

adrian-trumpDA! Am reusit pentru a 2-a oara sa devin MILIONAR IN PARA de 1 aprilie! DA! Al doilea an cand reusesc sa urc in topuri si statistici site-ul din spatele link-ului, marele portal webz.ro. Vai ce de bani o sa castig acum din reclame! Multumesc ca m-ati ajutat sa devin bogat!
Evident… GLUMESC! Nu de alta dar anul trecut unii au luat in serios treaba cu „strategia psihologica” si m-au acuzat de hipnoza in mass(a), apartenenta la partide politice misogine si fals in blog. :P GLUMESC! IAR! DA?

So… povestea, pentru cine e interesat:

Link-ul http://webz.ro/andreea-raicu-alergand-dezbracata/ a beneficiat de peste 200.000 vizitatori unici in decurs de 1 zi, respectiv 1 aprilie 2009. :)

Link-ul este o incercare de pacaleala de 1 aprilie facuta fugitiv in 2008. Spre surprinderea mea… a avut un succes gigantic si anul trecut inregistrand per total vreo 300.000 unici (dar astia pe tot anul).

CULMEA e ca eu uitasem de link-ul asta si am aflat de viteza cu care circula pe net de la colegii de birou. Am vazut apoi statisticile (si sunt martori si Macabroo-ul si Vlad-ul) si dai cu minunarile si exclamatiile. :D Cati erau pe secunda Vlad? ;)

Nu exista nici un interes ascuns in spate, nu am scos venituri cu link-ul asta, nu am promovat nimic altceva decat tot niste tampenii de-ale mele gen o incercare de cont de twitter funny (semnrau) sau propriul blog. A mers chiar binisor actually…

So… daca v-a distrat ma bucur. Daca v-a provocat sila, disconfort sau alte neplaceri… incercati in alta parte.

[PRE EDIT]
N-am timp de scris acum dar banuiti deja ca o voi face. Mwahahahaha… iar am dat lectii de trafic. :P

Pentru cei care au nimerit aici din alte surse… e vorba de

http://www.webz.ro/andreea-raicu-alergand-dezbracata.

Tot ce pot sa va spun este ca JUR ca nu l-am promovat deloc. Nu stiu de unde a plecat. :)

Am deschis postul asta mai mult ca sa aveti unde sa ma-njurati. ;)

See ya later!
[/PRE EDIT]

14 Responses to “1 Aprilie aduce trafic! (part ptew)”

  1. Tony Says:

    Mi-a plcut gluma dfe azi
    Bravo!
    Tony

  2. Alex Says:

    Destul de misto. Se vede ca nu e facuta din interes si circula usor pe net. :)

  3. varza Says:

    Te-a promovat cineva pe eva :D

  4. robertworld Says:

    buna asta :))

  5. Remy Says:

    Foarte tare, esti singurul care mi-a servit-o azi.Pentru idei de astea as vrea sa colaboram pe viitor(si banii mei au serie si nr).Raspunde la adr de mail lasata.
    Bravo.

  6. DeeLiTe Says:

    varza :))))

  7. alex Says:

    glume proaste

  8. No Nick Says:

    imi e si sila :(

  9. Macabroo Says:

    Esti primul in inima mea, l-ai detronat pe vis-urat-mirositor! Si pisica aceea, cum se uita parca direct in sufletul meu…. doamneeeeeee. Atat.

  10. dadatroll Says:

    Cinei Andreia Raicu? Si de ce alearga? Ca alte pitipoance stau pe loc si fac poza la oglinda ca dacar alerga nar iesi poza. Deci nam inteles

  11. marie jeanne Says:

    The cat lol’d!


  12. n-am ce zice, a fost tare, pentru ca am vazut-o pe multe bloguri. :)

  13. temporizator Says:

    superi tari glumele fratie, m-am dezlegat pe mine de ras si voie-buna. e super fain, mega trip.

  14. Ionut Says:

    un fel de bebe sexologul! :))


Lasă un răspuns

