Enjoy the silence… of my blog!

9 Aprilie 2009

adrian-picturiStiu ca ma intrebati de ce nu mai scriu pe blog doar din politete, sa nu credeti ca nu mi-am dat seama. Respect asta. :P Daca v-ar interesa cu adevarat s-ar recunoaste asta in comentarii. ;) Anyway… nu scriu ca n-am timp. Si sincer… nu mai am nici chef. De fiecare data cand incerc sa scriu ceva fug de pe scaun dupa primul paragraf. Cred ca-mi angajez o secretara sa scrie in locul meu. Si totusi, fiindca soarta omenirii depinde de ultimele evenimente din viata mea, voi incerca sa spicuiesc in continuare cate ceva.

Partea cea mai presanta in ultima vreme a fost legata de viza SUA. M-au tot respins ba fiindca mestecam guma, ba fiindca nu ma barbierisem, ba fiindca ma uit la filme SF prea mult, dar in cele din urma i-am dovedit. Mi-am pus o camasa fluorescenta, mi-am tras zambetul a la Gutza si n-au mai zis decat: „WOW! You definitely need to visit us!”. So… as I’ve said 100 times since then: SAN FRANCISCO… HERE I COME!

O alta problema presanta si care a necesitat aproape la fel de multe acte si adeverinte ca si viza a fost un banal credit la o banala banca. Cu aceasta ocazie am redescoperit ca nu poti sa iei un credit fara sa platesti treijde’ comisioane si fara sa prezinti destule dovezi ca esti capabil sa returnezi de aproape 3 ori suma creditata. Ceea ce a dus la alta descoperire legata de adeverinte de venit si inregistrari la fisc despre care nu stiam nimic pana atunci. Multumesc banco ca m-ai readus in legalitate. :D

A mai trebuit si sa ma operez. O infectie la un deget din cauza neatentiei cu care mi-am taiat intr-o zi ghearele. Stiu! Vroiati neaparat sa aflati asta! :D

[LATER EDIT]

Dovada chinurilor prin care am trecut… :P

Adrian operat cu laser

[/LATER EDIT]

DA, DA, DA! Si eu de-abia astept sa ma duc la concertul Depeche Mode. De data asta o sa stau lipit de scena ca sa fiu sigur ca si vad ceva. Albumul! Ati ascultat albumul? Eu cred ca trebuie sa il mai ascult de cateva ori fiindca nu m-a impresionat desi l-am pus de 2 ori. Mi s-a mai intamplat… cui nu i s-a intamplat asa cu Depeche? C’mon! Sunt prea avansati pentru urechile noastre. Trebuie sa-i ajungem din urma mereu.

S-a facut tarziu… mai aveam de zis cate ceva dar am uitat. Revin eu… :P Cu munca ceva? Muncaaa… merge. Merge dom’le… ca am avut norocul sa ma anturez numai cu baieti destepti manca-le-as guritzele lor de paunasi (din „Almanahul vorbelor ce vor veni” – editia 1972). Mai greu uneori cu educarea clientilor dar deja am inceput sa dezvoltam strategii si pe partea asta.

Concluziile: O camasa deschide mai multe usi decat intelectul unei persoane; o facultate facuta pe blat are uneori mai multa valoare ca o experienta bogata in domeniul de activitate; exista si clinici si doctori de calitate dar costa ceva mai mult; Depeche Mode si B’ESTFEST nu trebuie ratate ca ne stricam karma; in Romania exista si oameni care chiar stiu sa-si faca treaba la nivel occidental si nu neaparat corporatist. That’s all ca deja sufar… Aaa… Si… pentru moldoveni: Be careful what you wish for, you just might get it! ;)

6 Responses to “Enjoy the silence… of my blog!”

  1. Karelia Says:

    Haha! Sunt una dintre aia care se intrebau de ce nu mai scrii pe blog dar care nu comenteaza foarte des. Despre ce scriu eu pe blog lumea comenteaza pe messenger :)) Felicitari pt viza. Cu ce ocazie in San Francisco? Esti unul din rarele cazuri: ai fost creditat de banca!
    :))))))) tare poza!
    Da……..si eu vreau la concertul Depeche! Am ascultat albumul. Oare cine mi l-a dat? ;) Intr-adear trebuie ascultat de mai multe ori :)
    Sunt de acord cu concluziile, mai ales aia cu karma :))

  2. Ionut Says:

    avem laser in romania? :O

  3. Alex Says:

    Eee te arde cu lupa, scuipa pe rana, sterge cu maneca si esti ca nou.

  4. rzvwien Says:

    Pleci in State panaramo? Pe la Viena nu treci? :-)

  5. Robert Says:

    Ia cu tine si inima mea, ascunde-o in bagaje pe undeva, tot in America e si viata mea…

    Btw cu creditele e mai nasol acusica dar isi revine repede piata :)

  6. Adrian Says:

    @Karelia Comenteaza ca asta ma mai imboldeste sa scriu. In SF am fost intr-un business-trip cu firma, in vizita la colegii de la Yahoo! si nu numai.
    Din pacate n-am fost creditat inca de banca din niste motive stupide dar ti le povestesc eu pe-ndelete cu alta ocazie. ;)
    Ce zici de treaba cu DM? Crezi caaa… ne paste un „enjoy the silence”? :{

    @Ionut Avem si farfurii zburatoare marca Lasermed gen…

    @Alex Fratioru’ meu drag… cum imi duci tu grija… :)

    @rzvwien Next time Jabberjaw. :D Acum am avut escale la Munchen si Frankfurt.

    @Robert Ce m-as intoarce eu in America. Si sper sa o si fac cat de curand.
    Despre credite nu ma consult cu tine. Esti periculos. :P


Lasă un răspuns

