Enjoy the silence… of my blog! (2)

14 Mai 2009

Adrian pe varsteMa bucur ca nu comenteaza nimeni fiindca in felul asta imi dau seama cat de neinteresant pot sa fiu si ma voi auto-determina si mai tare sa nu mai scriu pe blog.
M-am prins… prin tacere imi sugerati ca n-am talent la blogging. Yeee… actually mi-as fi taiat o mana daca as fi avut, fiindca nu-mi doresc s-ajung in asa-zisa blogosfera din RO. Asadar lasati-ma singur cu jurnalul meu online fiindca vreau sa incep sa scriu chestii de o intimitate dezarmanta si nu stiu cum sa trec blogul pe private. :P

Am fost in USA! Yhhhaaaaa… cum ar zice Mike, soferul care in timp ce conducea executive shuttle-ul Bauer’s (daca nu ma insel) canta si dansa pe Michael si Jackson Five. 8 zile in care am petrecut aproape non-stop alaturi de colegi si vreo 25 de clienti simpatici in cele mai bune hoteluri, restaurante, cluburi si la cele mai tari roof-top party-uri din SF si NY si in care am mai apucat sa punem picioru’ si pe la Yahoo!, ad:tech, Factor TG si altii. Cu siguranta o sa fac in asa fel incat sa ajung cat mai curand inapoi… insa nu garantez ca de data aia ma voi mai intoarce.

Am pus la sfarsitul articolului cateva poze pentru vizitatorii mei frateee… Mai multe (pentru prieteni :P) pe contul meu de facebook. Daaaaa! Am devenit fan facebook. Merci Adina! ;)

Nu, n-am reusit sa fac credit nici pana-n ziua de azi din cauza birocratiei (dar si a lenei mele :D ) insa am mari sperante ca o sa-l fac maine. Piraeus seems to rule…

No more infections, no more surgery… sunt voinic si sanatos si cu chef mare de… de toate.

Am aflat azi de Gahan si m-am intristat dar sunt convins ca pentru Romania o sa cante si-n scaun cu rotile… :P Deci fiti optimisti! Inca nu m-a convins albumul dar recunosc ca nici nu prea m-am mai omorat sa-l ascult. Sor’mea zice ca „e codat”! :D Cica trebuie sa-l mai ascult de cateva ori… am incredere in ea. Asa s-a intamplat si cu alte albume ale lor.

Munca imi mananca cea mai mare parte din timp in continuare, si aici vorbesc doar de serviciu! :D Dar jur ca-mi face placere! Sounds strange? Maybe… dar am atatea campanii mari pe mana incat as minti daca as spune ca nu mi-ar placea sa ne remarcam cu niste creatii care sa rupa concurenta. (Alooo… ati citit acolo sus la etaj domnu’ mogul? :P ).

Concluziile: E misto sa folosesti wireframe-uri pentru continutul posturilor. :P Sa traiasca Mediacafe si… Dave Gahan. :D Nu-i asa ca „revolutia twitter” n-a fost o iluzie iscodita de niste aiuriti? Nu-i asa ca a si avut vreun efect? Yeah… de-ar fi atat de simplu… ;)

7 Responses to “Enjoy the silence… of my blog! (2)”

  1. lavinia Says:

    Nu era apasator orasul cu cladirile alea atat de inalte? Se mai vedea cerul? Ca aici in Bucuresti, daca nu ies o data pe luna in camp, sa iau aer curat si sa vad o bucata mare de cer, simt ca o iau razna.

  2. Adrian Says:

    @lavinia Neah… am stat 3 zile in NY dar n-am avut senzatia de „apasare” deloc. Probabil eram prea incantat de atmosfera. Dar te asigur ca lumina patrundea cu greu printre zgarie-nori. :D Insa tot a fost al dreaq’ de cald!

  3. Karelia Says:

    Chestia cu „imi dau seama cat de neinteresant pot sa fiu” nu cumva e o scuza mascata pentru a nu mai scrie pe blog? Eu citesc, dar nu comentez mereu, recunosc :P
    Din pacate Dave nu canta si-n scaunul cu rotile in RO.

  4. Adrian Says:

    @Karelia E un fel de scuza, da… :P
    Naspa cu Dave. :( Sper totusi sa il vedem cat de curand posibil… Bagam o fuga la spital? ;)


  5. Am un prieten care si-a denumit blogul dupa tine.
    Sau tu dupa el. Oricum se vede treaba ca e putina inspiratie in blogosfera. Daca vrei sa stii cine e, intra la mine.

  6. Adrian Says:

    @Emil Carageorge Thx for reminding me! Am tot zis ca scot titlul ala fiindca e un cliseu atat de rasuflat… L-am mai vazut si la altii nu numai la prietenul tau.
    Just for the fact… nu m-am luat dupa nimeni cand l-am pus si mai ales dupa prietenul tau. Uita-te la datarea arhivelor fiecaruia. ;)

  7. Karelia Says:

    Bagam o fuga spital! Poate se face bine mai repede numai ca sa scape de 2 disperati ca noi :))


Lasă un răspuns

