Guess WHO lanseaza „Probe Audio”

17 Mai 2009

Guess Who - Probe AudioMi-au trebuit mai multe beri (negre :D) sa imi aduc aminte ce era atat de important de spus pe blog la ora 4 AM, sambata dimineata. It sounds lame, huh? ;) Well… Guess WHO, un rapper chelios de la noi pe care eu il urmaresc de cativa ani odata cu lansarea pe piata in trupa Anonim (sub tutela Parazitii), lanseaza un album mai mult decat jmeker numit… „Probe Audio”.

Lansarea (cu tam-tam dupa cum zice chiar el) va avea loc pe 29 mai, la Hala de Muzica, unde ne este promis „… hip-hop fresh cu GuessWho, Agresiv, Grasu XXL, Spike, Maxi, Griffo si Lucia.”. Mai multe detalii pe blogul lui.

Chiar daca genul pare un pic diferit de cel adoptat de Anonim prima oara, chiar daca mie personal mi s-a parut un pic cam soft, albumul e mai mult decat tare si Guess WHO merita tot respectul pentru ce a reusit sa scoata pe piata dupa 3 ani de munca. L-am ascultat de cel putin 20 ori de cand a ajuns la mine si stiu deja ca o sa-mi mai incing iPhone-u’ in fiecare dimineata pentru multe alte zile in care o sa ma trezeasca „TU”, „Gen”, „Flori ilegale” sau „A doua oara”. Guess… what? Nici colegii de la munca n-au scapat de boxele mele si acum aud in fiecare dimineata macar un… „Frate… mai baga si tu Gen aia ca e mult prea tare!”. Astept confirmarile ca altfel va umplu de task-uri! ;)

Anyway… pentru mine, pe langa sound-ul de fiecare data original si precis, Guess Who inseamna in primul rand multa atitudine si poate si mai multa realitate. Este unul din cei despre care sunt convins ca au nevoie de tot suportul si de toata promovarea posibila fiindca au ceva calitativ superior de oferit celor carora le place muzica buna.

Laur, fiindca asta e numele real, ne-a facut chiar si o vizita la birou, business-like, dar n-am avut ocazia sa schimb mai mult decat un salut cu el. Anyway, chiar daca nu sunt genul care cere autografe, mi-ar fi facut placere sa schimb 2-3 pareri cu el despre muzica, despre perspectivele lui… mai ales ca este unul din fanii The Roots. :)

Here u go, de pe proaspatul album… Spike feat. Guess WHO – TU:

6 Responses to “Guess WHO lanseaza „Probe Audio””

  1. Geo Says:

    tare albumul

  2. Ionut Says:

    mie nu prea-mi place … adica am auzit si mai bune, revin cu link! :)

  3. Adrian Says:

    @marie jeanne @Geo – e de viitor! :)

    @Ionut – pai sharuieste si cu noi ce-ai mai auzit… eu chiar sunt interesat.

  4. Karelia Says:

    Si eu sunt la fel de interesata :D
    „Ca 2 flori” e FOARTE TARE!

  5. Ionut Says:

    de prea mult nimic …


Lasă un răspuns

